Milionári vodové melóny a umelecké banány: 10 najdrahších plodov na svete

Každý, kto si myslí, že ovocie je potravou pre chudobných, nikdy nepočul o veľmi vzácnych anglických ananásoch alebo čiernom vodnom melóne v Japonsku!

Máte pravdu: niektoré konkrétne ovocné druhy môžu stáť náklady tisíce libier alebo dokonca milióny jenov.

Kategória luxusné ovocie obnovuje sa každý rok vrátane ovocia z konkrétneho pestovania alebo pochádza z nových prechodov alebo naopak veľmi starých odkazov.

Niet divu, že pôvodom väčšiny z týchto plodov je Japonsko, že?

Tu je zoznam desiatich najdrahších a najdrahších druhov ovocia na svete.

(zdroj: Twitter)

Výtvarník Stephan Brusche holandského pôvodu začal pre zábavu kresliť perom na banánové šupky. Jej účet na Instagrame teraz prekonáva 95 000 sledovateľov, ktorí sú nadšení z jej banánových kresieb a rytín. Obrázky sú súčasťou zbierky, ktorá je momentálne na predaj online.

zdroj: Wikipedia

Celým menom Yubari King, tento melón vo výške 20 000 € sa vyrába v japonskom meste s rovnakým názvom. Ak by sa jednalo o šperk, vonkajšia šupka pripomína melón, zatiaľ čo vnútorná strana je intenzívne zelená.

Jeho kultivácia je zvláštna: kvety jeho rastlín opeľujú včely, ktoré pracujú výlučne na týchto kvetoch; melóny sa každý deň zadržiavajú a čistia.

(zdroj: Pinterest)

Môže to byť sen pre milovníkov oranžovej, pretože sa nazýva najlepšia oranžová na svete. Za 80 dolárov sa dá vydražiť aj balíček pomarančov Dekopon. Sú väčšie ako ich chudobnejší bratranci. V súčasnosti sa vyvážajú z Japonska aj do Spojených štátov.

(zdroj: IlMessaggero.it)

Znova sa zastavujeme v Japonsku s týmto sladkým tmavým hroznom, ktoré stojí 8 350 libier na klaster. Pestuje sa iba na ostrove Honšú. Aby to bol pravý Ruby Roman, musí príslušné hrozno spĺňať osobitné požiadavky: hrozno musí vážiť najmenej 20 gramov a obsahovať najmenej 18% cukru.

(zdroj: animeclick.it)

Zaplatiť 12 jahôd je možné 85 dolárov. Koná sa v Tokiu v obchode veľmi obľúbenom bohatými turistami, v obchode Sembikiya. Tu nájdete všetko japonské luxusné ovocie za premrštené ceny.

Ak sa na chvíľu presunieme do Európy, nájdeme ananásy so šialenými postavami v Anglicku, a to presne v Stratených záhradách v Heligane. Metóda kultivácie a hnojenia je svetovým unikátom: zahŕňa slamu, konský moč a prísne organické hnojivá. Zber sa koná každé dva roky za cenu, ktorá dosahuje 10 000 libier za ananás.

Vráťme sa do Japonska, aby sme spoznali toto prestížne mango známe aj ako vajce slnka. Za 3 000 dolárov si môžete vychutnať obzvlášť šťavnaté a sladké mango.

zdroj: Wikipedia

Tiež známy akoJaponský čierny melón pre farbu vonkajšej kože. Rekord predaja, dosiahnutý v roku 2008, bol prekonaný s 650 000 jenmi; ďalší príklad sa nedávno predal za 500 000 jenov, asi 4 000 eur.

V lete sa pestuje výlučne na ostrove Hokkaido. Ročne sa vyprodukuje asi 70 000 kópií.

(zdroj: Wikipedia)

Ani jablká, ktoré sú symbolom nesprávnej výživy par excellence, nie sú vyňaté z kvalitnej a drahej verzie! Jablká Sekai-ichi, japonského pôvodu, môžu mať hmotnosť až jedného kilogramu na kus. Za 20 eur a viac sa predáva aj jablko, ktoré sa po zbere dôsledne umyje medovinou.

(zdroj: unnaturale.com)

Iba pre plné peňaženky a silné žalúdky. V Pekingu sú hrušky v tvare dieťaťa už niekoľko rokov obzvlášť módne medzi bohatými, preto sa formujú preto, lebo sú okamžite zaliate do foriem, ktoré vzácnemu ovociu dodajú tvar novorodenca. Hruška stojí od 8 do 10 dolárov.

Myslíte si, že informácie v tomto článku sú neúplné alebo nepresné? Pošlite nám správu, ktorá nám pomôže vylepšiť sa!

Archívy

• Septembra 2014
  • Augusta 2014

Kategórie

Každopádne prepáčte, že meškám, ale som okolo, bol som naozaj pokazený. Plus som napísal krásny kúsok z Tongy na Fidži, ale zostal na iPade a iPade v lietadle ..... a tak.

A potom nám prichádza na pomoc Marcone Garofalo, ktorý je tu s nami práve z Raiatea na Fidži a napísal si krásny denník, ktorý ho zamestnával niekoľko hodín denne (preto a dicamo .. lunghino!) Ale je to naozaj veľmi pekné . Vychádzam z Fidži

Z Raiatea na Fidži a krátka zastávka v Aucklande

Po leteckej ceste, ktorá sa mi zdá nekonečná, najmä z LA do Papeete, prichádzam do Raiatea s Pierom, automobilom vybaveným Fiat Panda, veľmi vítaným uvítacím výborom. Na lodi stretávam Enza, kutila a multioceáncu bratranec, Vittorio z Agrigenta, bývalý agent spoločnosti Ina a teraz letný kapitán katamaránov na Sardínii, Lorenzo „patrizio“ Florentine, bývalý antikvariát a dnes odborník na autorské honoráre.

Ľahko sympatizujúci s ľuďmi tak odlišných charakterov a ochotní podpichovať. „Moji priatelia v Polynézii“? S ťažkosťami pokračujem v kontakte s nádhernou loďou Ocean Bird (teraz OB ed), dobre udržiavanou Pierom, bezpečnou a pohodlnou, ktorú navrhol a postavil pán Amel vo francúzskych lodeniciach La Rochelle, ideálne na dlhé prechody oceánmi a s krásny trup.

Politické demonštrácie nasledujú za sebou s radosťou z volieb, ktoré zaznamenali víťazstvo separatistov (s červenými a oranžovými košeľami), ktorí chcú väčšiu autonómiu, ale s mierou sa odtiaľ javí veľkorysé Francúzsko. Prvým a zatiaľ jediným prímorským cieľom je ostrov Tahaa s tak trochu luxusnými letoviskami a šnorchlovacími kúpeľmi na veľmi ostrých koraloch, ktoré mi spôsobujú malé rany, ktoré sa však dlho liečia. Piero, ktorý ma videl so zaviazanými očami na dvoch miestach nôh, mi hovorí, že vyzerám ako „spadol si z kolobežky“ a musel si to pred rodičmi skryť. Škoda, že už nemáme autoritatívnych a starostlivých rodičov. Plávali sme však vláčení a surfovaní prúdom niekoľkých uzlov, rýchli a ohromení rôznymi malými a strednými, viacfarebnými rybami, chobotnica chobotnica minimálne 40-50 cm bez tykadiel, pozerá na mňa s veľmi zvláštne oko a dokonale splynie s tmavou skalou. Ďalej medzi nami nerušene prechádza manta. Morské dno je koraľovo biele. V strediskovom bare je barmanka vážiaca najmenej 150 kíl trans alebo homosexuálka, ktorá je vo svojej ženskej úlohe veľmi presvedčená. Táto ľudská typológia je tu veľmi častá, pretože na niektorých ostrovoch je potomok matrilineal a ak je prvým dieťaťom muž, urobí sa pokus o jeho transformáciu na ženu.

Naše ranné zastávky vo veľmi francúzskej kaviarni sú povzbudené zdvorilosťou a úsmevom dvoch dievčat, ktoré nám slúžia so skutočne príjemnou milosťou. Spravidla sa človek cíti vítaný. Zdá sa, že kanibalizmus prestal byť primárne náboženskou praxou alebo kmeňovou pomstou v roku 1950, zatiaľ čo obezita je na vzostupe kvôli nezdravému jedlu, ktoré sa sem dostalo príliš rýchlo, horšie ako epidémie spôsobené prvými európskymi objaviteľmi tejto časti sveta.

Nakoniec odchádzame na Bora Bora, po ďalších opravách hlavovej plachty

, remeň motora atď. Na Bora Bora prídete po niekoľkých hodinách dobrej navigácie a objavíte „passe“, čo sú vstupy z otvoreného oceánu do lagúnového atolu, kde sa voda vyrovnáva a stáva sa prírodným bazénom. Bora Bora má povesť raja, ktorý možno nie celkom zodpovedá dnešnej realite, ale vidíme ho inertný a uzavretý pre štátny sviatok. Kotvíme pred miestnym jachtárskym klubom a na palube usilovného mladého organizátora ARC World v Juhoafrickej republike kontrolujeme všetko bezpečnostné vybavenie člna s podrobným popisom ich činnosti a hrôzostrašnými príbehmi o vrakoch lodí a katastrofách pri plavbe, ktoré skúšame. počuť bez toho, aby na teba urobil veľký dojem. Okolo úbohé a hlučné vodné skútre, ale aj športové a rýchle kanoe, ktoré riadili chlapci prihlásení do školy veslovania. Jeden z týchto športovcov niekoľko minút prenasleduje OB, pádluje rýchlosťou viac ako 6 uzlov a potom nás pozdraví s našimi úprimnými komplimentmi. Inšpekcia na palube trvá viac ako dve hodiny a večer prichádzame poslední na spoločenskú večeru všetkých posádok, ktoré budú zajtra ráno 10. mája proti sebe v regate. Tu slnko zapadá skoro a môžete jesť okolo 18:30 / 19:00. Nepripravili stôl ani pre nás a my jeme v nedohľadne na nádhernom móle, vonku, s lepšou ventiláciou a „organizácii“ dáme lekciu vo veľkom štýle tým, že všetkých pozdravíme dobrotivým prípitkom. Vynikajúci tatarák z tuniaka (tu je hlavným jedlom tuniak modroplutvý) a ďalší steak z rýb umytý dvoma fľašami novozélandského Gewurtztramineru. Večera ponúkaná veliteľom, vždy „pánom“, ako to vedia páni z Juhu. Počasie poskytuje krátke prehánky dažďa, ktoré nechávajú priestor na oblaky a málo slnka. Lorenzo a Vittorio by sa chceli okúpať, ale motor člna ich zradil a oni sa vrátili s opovrhnutím. Ráno po naplnení vodou (1 000 litrov!) Idete na štartovaciu čiaru, prakticky upevnenú na výstupnom priesmyku: ak urobíte chybu, skončíte na koralových skalách, smrteľne nebezpečný aj pre člny a nielen pre ľudí. Začína sa to dobre, medzi prvými a na notách Ó moje slnko spieval Pavarotti a nás všetkých.

Ostatné posádky sú trochu zmätené, ich neskorý vek a možno aj ich kalvínske tradície im bránia oceniť tento prejav stredozemiehoršie pre nich spievať. Sme šťastní, že čelíme najmenej 4/5 dní (a nocí) Tichého oceánu, aby sme sa dostali na vzdialený ostrov Suwarrow, neoddeliteľnú ekologickú oázu, obývanú iba strážcom a jeho rodinou, kde strávime najmenej dva dni na mori v relaxácii. Takže veríme. Navigácia v prvý deň je veľmi únavná, po vetre, loď bije ťažko, aj keď vietor nepresahuje 25/28 uzlov, okrem nárazov 41 uzlov, ktoré Lorenza nezaskočia pri kormidle: po nastavení plachiet vyhlási “ a kto som to ja, Paul Cayard! “ale je počuť Ocean Bird, ktorý uniká popod zadok v rýchlosti 9 uzlov a je trochu vystrašený.

Noc proti vetru je naozaj ťažká a snívam o tom, že budem v aperitíve v galérii v Miláne a pôjdem k starožitníkom, aby mi otcov refektársky stôl obnovili, som zvedavý, ako sa budem môcť dostať späť na palubu o polnoci, keď začne moja smena a pocity viny sú pre posádku a pre rodinu, obe opustené ... tento sen musím povedať svojmu priateľovi Giorgiovi, aby som získal správnejší výklad z psychoanalytického hľadiska. Po únavnej noci musel byť kvôli absencii vetra naštartovaný motor, môžete sa však pokojne plaviť a po anglických raňajkách si konečne oddýchnuť.

Dlhá vlna oceánu vás prinúti premýšľať o tom, koľko kilometrov prejde, aby prešla popod našu loď, zdvihla 16 ton a pokojne pokračovala v sviežom a spenení. Zvykneme si na tento pomalý a plynulý rytmus a ani toto more nemalo pravdu s mojím žalúdkom, ktorý sa dobre priniesol. Sme v spojení s ostatnými člnmi so systémom Ais, ktorý umožňuje vidieť na plotri všetky člny a lode vybavené týmto identifikačným systémom (väčšinou už) ich rýchlosti, trasy, názvy, spolu s radarom, ktorý tiež identifikuje „sqwall“ (zhluky dažďa a vetra) robí plavbu dnes oveľa bezpečnejšou, aj keď potom chýbajú dvaja námorníci v Atlantiku, jedná sa o čln rovný OB havarovaný na skalách Suwarrow, pretože prekvapený búrkou nebolo choďte na otvorené more, ktoré je vždy lepšie ako zakotviť pri zemi a vidieť, ako sa vaša loď rozpadá. Námorníci v búrkach sa neboja mora, ale krajiny, na ktorej narazíte. To je dôvod, prečo zelená, ktorá pripomína Zem, nie je vítanou farbou na palube alebo ako lodný livrej. Povery?

Je 10.30 ráno 12. mája a do Suwarrow máme ešte 422 námorných míľ. Slabý vietor, ochabnutie. Lat.15 ^ 22.608 S Long.156 ^ 01.120 W. Nedeľa 13. mája, tretie ráno plavby, pokojná noc, ale pre nedostatok vetra sme veľa plavili motorom. Na večeri sa náš šéfkuchár princ Lorenzo predbehol so skutočne dobrými a neuveriteľne stráviteľnými cestovinami s mäsovou omáčkou s nožom. V našom cieľovom mieste je ešte 292 míľ, takže sme precestovali najmenej 400. Lelule, morské vtáky, rýchlo zbehnite vlny a sme zvedaví, akú „autonómiu“ letu môžu mať, keďže najbližšie krajiny sú vzdialené stovky kilometrov a nevidím ich odpočívať na vlnách.

Špeciálna sada plachiet s dvojpólovým predispozíciou, charakteristická pre člny Amel, uprednostňuje „surfovanie“ (medzi 8 a viac ako 9 uzlami Sog alebo rýchlosť nad zemou) na vlnách a stabilite. Dnes slnko poriadne pripeká. Príchod sa odhaduje na pozajtra v strede dňa. Dúfame, že sa odhad dodržia, pretože v noci bez viditeľnosti nemôžete vstúpiť na atoly kvôli úzkym otvorom medzi koralmi. Na korme teraz máme loď, ktorá je dobrá, ktorú sme prešli cez deň, a nie v noci. Jedným z vysvetlení úplného zmiznutia a bez tiesňových signálov dvoch Talianov v Atlantiku je skutočnosť, že ich loď rozrezala na dve časti a potopila bez toho, aby mali čas niečo urobiť! Myslíme vždy pozitívne a pôsobíme preventívne, preto denné a nočné strážne zmeny a všetci ostražití, aj keď je nás Morpheus vždy pripravený dať do rukavíc. 11,24 hodín: lat. 14 ^ 45,146 dlhé. 158 ^ 12.112.

Ako to však námorníci robia? naozaj mužské kamarátstvo, „grganie zadarmo“, niekedy trochu barové reči, po niekoľkých dňoch nútenej práce, aj keď v peknom spolužití začne byť vidieť povraz (v tomto prípade nie vrchol) ...

Chýba mi ženský vesmír v zmysle zložitosti a rozmanitosti myšlienok, prejavov a spôsobov, ako byť typický pre ženy. Mužské kamarátstvo ukazuje z dlhodobého hľadiska svoje limity. Najmä mi chýba Mati, môj milovaný chotár, ktorému som na veľmi malých člnoch vnucoval nepríjemné mikro dobrodružstvá, „bagnarole“, v ktorej sa jej vrodená trieda prejavila, napriek nepríjemnostiam ich športovosti ... Teraz snívam o krásnej výstupy strumy spolu na miestach a-Mati. Zdá sa paradoxné, že vás tu, uprostred bezhraničného Pacifiku, vezme nostalgia rajského zálivu Camogli, ale nech to tak bude.

V noci na 13 (počet a povera) víziaHviezdny prach so Sordim a vynikajúcou Monikou Vitti, je náhle prerušený, zasiahne nás skutočná búrka alebo „búrka“ (definícia všetkých posádok, s ktorými hovoríme prostredníctvom rozhlasu a ktorých rastúce znepokojenie a napätie sú vnímané s plynutím nočných hodín), potom vietor s nárazmi do 50 uzlov. Zlé časy aj preto, že za týchto podmienok nemôžete rátať s autopilotom. Skvelá skúška kormidelníkov Piera a Vittoria. Ja na radare a na pomoc potom po prozreteľnom tanieri cestovín idem ľahnúť do postele. Pod palubou bez otvorených poklopov je to nočná mora vlhkého tepla, ale únava je taká, že aj tak spíte. Vlny vonku sú naozaj pôsobivé, nie menej ako 3 - 4 metre, ale nikto nemá chuť ani čas ich zmerať. Nebáť sa búrlivého oceánu by bolo v bezvedomí a v skutočnosti sa ho bojíme a staráme sa oň s dobrým duchom posádky. Opotrebované bezpečnostné pásy a veľká koncentrácia. Jedna hlavová plachta, znížená na minimum a má rýchlosť viac ako 8 až 9 uzlov. Konečne ráno vietor ustane a musí byť naštartovaný motor. Sakra vietor, príliš veľa alebo nič! Ale neboli pasáty v oceáne sladké a stabilné? Teraz v kokpite sú opravy vykonávané so zosilnením Vasco Rossi. Slnko a „suffego“, ako sa hovorí v Terste. Dnes 14. mája krásny deň navigácie, vegetariánskeho kuskusu a opravy člna dvojzložkovým tmelom. Dramatický západ slnka so zeleným chocholom nad zapadajúcim slnkom. Očakáva sa, že pobyt v Suwarrow bude prebiehať, aby ste sa vyhli nutnosti večerného vstupu: bez úplného svetla by nebol vstupný preukaz. O 18.55 zostáva 112 míľ do nášho prvého cieľa, atol stratený z akejkoľvek turistickej alebo komerčnej trasy ...

Ráno 15. prídeme do Suwarrow a kotvíme na morskom dne koralových hláv, okolo ktorých pri pretočení vetra v noci praskne kotvová reťaz a ťahá s veľkým nebezpečenstvom roztrhnutia. Nebezpečenstvo a zásah v daždi. Posledný úsek reťaze nahrádzame krásnym elastickým lanom a pamätám si, že veľa oceánskych námorníkov nepoužíva reťaz na kotvy, ale iba na laná. Lepšie je prestrihnúť lano, ktoré sa namiesto výmeny luku pomocou kotevnej reťaze nahradí! Vychádzam na breh na nepolynézskom, ale plastovom kanoe, ako sú požičané v Camogli. Pol míle proti prúdu, ale je tu fo, ako hovoria Florenťania. Ostrov je malý a divoký, odľahlý, slávny možno len preto, že Tom Neale, novozélandský lekár Moitessierovho lekára, strávil každé obdobie od 7 do 5 rokov, od roku 1952 do roku 1971. Kniha popisuje tento spôsob života, ktorý však Snažím sa pochopiť. Prečítam si knihu. Zdá sa, že v Suwarrow stroskotal veľrybár (názov možno pochádza od ruskej ponorky Suvarrov) a námorník našiel pokladnicu starých mincí. Je to určite nádherný prírodný park a tam, kde má príroda integrálny rozmer. Plávate medzi mantami a malými a stredne veľkými žralokmi, veľké sú mimo útesu. V teplej oceánskej vode, vždy veľmi priehľadnej, je vždy lepšie ako vonku. Dnes 16:00 - 16:00 ekologický výlet so zberom plastového odpadu a aperitív o 18:00 s americkými, švédskymi, anglickými posádkami, jedným francúzskym a iba nami talianskymi.

Arogantný jachtár sa nás pýta na Berlusconi Bunga Bunga a je mi zle. Od švajčiarskeho chlapca, s ktorým hovorím zmesou španielčiny a základnej angličtiny, sa dozvedám, že prebieha vláda 5-hviezdičkovej ligy a okamžite dôjde k stesku po domove. Predpoveď počasia na ďalšiu zastávku Niue nie je upokojujúca. Zajtra ráno rozhodne flotila .. Dnes ráno počúvame v rádiu predpovede na 18 búrku. Rozhodne sa o opustení flotily ráno 18. alebo 19. ráno po konečnom vyhodnotení počasia. Pacifik nespĺňa svoje meno a nepáčia sa mi fregatné vtáky (veľké, čierne vtáky s tvarmi pripomínajúcimi prehistorické vtáky), ktoré nad nami lietajú.

Včera v noci sa mi snívalo, že sa plavím na nádhernej plachetnici a na čele je Matilde. Zvláštnym aspektom bolo, že kontext trasy nebol ničím iným ako morským: cestovali sme na predmestí mesta a potom po diaľnici s tunelmi podobnými tunelom Serravalle. S mojou krásnou kormidlovňou som odporučil, aby to bolo viac v strede jazdného pruhu, pretože tam bola malá hĺbka a kýl sa dotýkal a túto náročnú navigáciu spomalil.

Väčšina našej flotily, ktorú tvorí tucet jácht, takmer všetky katamarány, tu v pohode, pretože ich ploché trupy sú vhodnejšie pre plytké vody, sa kvôli bezpečnosti rozhodli odísť v sobotu 19. apríla. Deň je kúpací, s pozorovaniami a vodnými hrami s veľkým mantom lúčom, novými opravami člna a pomocou pre hájnika pri preprave benzínových sudov. Ranger John a ďalší pomocníci udržiavajú tento malý atol v poriadku.

19. sobota o 7.00 h odchod do Niue. 540 míľ navigácie (asi 4 dni). Plavíme sa flotilou a najmä s ďalším Amelom Supemaramuom, Callistoom, 70-ročného Američana z Wisconsinu, v skvelom tvare, ktorý loď nosí sám so svojou manželkou. Na naše komplimenty odpovedá, že „vek človeka je to, čo ti ženy dajú„. Múdra úvaha. Vychádzame o 7 a dávame si vlnu 40 uzlov a obvyklý lejak, zatiaľ čo dierou priesmyku sa vydávame medzi koraly. Tiež som dnes večer mal dobré sny, ktoré si pamätám presne. Spánok je hlboký a regeneruje fyzickú únavu, ktorá je často skvelá. Dnes krásna plavba so skríženým morom spočiatku nepríjemná kvôli strmej vlne. Po druhýkrát príliš veľká ryba roztrhla háčik a silonovú šnúru, ktorá sa zdala vhodná na ulovenie akejkoľvek morskej príšery. Sme účastníkmi úzkeho súboja s ďalšími 4 loďami flotily. Nanešťastie sme penalizovaní za to, že nemôžeme použiť roztrhnutú hlavnú plachtu mizzen a strácame pozície. V rozhlasovom vysielaní vtipálek oznámi, že varí „taliansky guláš“! Opravujeme a navrhujeme naše večerné menu, cestoviny a zemiaky. Keď už hovoríme o etológii, doteraz videné populácie utrpeli rozhorčenie zvykov a tradícií, ktoré priniesli misionári a francúzski a anglickí kolonialisti. Teraz sme svedkami často neúspešných pokusov o získanie kmeňových tancov, ktoré boli zakázané pre nadmerný zmysel. Len čo turisti odídu, deti s mega zosilnenými vysielačkami strieľajú obsedantne a zlú zlú hudbu. Na druhej strane je religiozita taká ťažká, ako je tonáž Polynézanov skutočne prehnaná. Športové postavy bojovníkov a sladká zmyselnosť dievčat zostali iba v dobrých spomienkach na filmy a činy vzbúrencov Bounty nahradili neslávne známi ich dediči, ktorí skončili v kronikách ostrova Pitcain. za vážne sexuálne obťažovanie. Mám komunikačný deficit so svojím emocionálnym svetom, ktorý na mňa dolieha postupne a postupne. Zaujímalo by ma, ako ten sen pokračujePolesinian: statok neďaleko Busseta, v mori obrobených polí a culatella! Od Polynézie po Polesín ...

Konečne v Niue budeme mať internet. Miernejšie využitie spojení ich stále robí ľudskejšími a je dobré iba pre nás. Potom ďalšia navigácia bez poľa, ale na menej dní. Pred odchodom z Suwarrow som si pomocou mini sady akvarelových farieb urobil obrazovú poznámku o Ostrove pokladov (nejaké dikty). Poznámka, aby som potom urobila niečo väčšie, dúfam, že nielen pre veľkosť ... Dnes v nedeľu 20 som spala do 9, po zmene 24/3 ráno. Nepokojné prebudenie v dôsledku jedinej hrudky vetra a dažďa, ktorá považuje poruchu motora hlavnej plachty za komplikáciu. Vždy mi napadne moreplavecké heslo, ktoré hovorí, že na lodi „všetko, čo tam nie je, sa nerozbije“, výzva, aby som nepreháňal doplnky .. Lorenzo je napätý a mrzutý, pretože spiatočný let z Tongy si rezervoval dňa 24. a namiesto toho musí presunúť let. Som šťastný, že som si rezervoval iba jednu cestu, prvýkrát v živote ako cestovateľ. Moje čítanie Stevensona v južných moriach bolo zaujímavé pre jeho citlivosť pri zaobchádzaní s takými vzdialenými svetmi a kultúrami a pri ich popisovaní. Žiadna kolonizácia alebo nadradený duch. Pochopenie, zvedavosť a empatia (dnes sa tento výraz zneužíva, ale nie vtedy, keď písal) autentické. Po rozhodujúcom zásahu Lorenza prijíma rádiový vysielač a predovšetkým nám umožňuje konverzovať s celou flotilou. Urobme niekoľko úvah o presnosti a jednoduchosti anglického jazyka v porovnaní s naším jazykom, ktorý je bohatší, ale často menej vhodný pre technickú komunikáciu.

Keď hovorí náš veliteľ (jediný, ktorý si vystačil s angličtinou, keď nás oprávnene karhal jediným, ale nezabudnuteľným pokarhaním v tarantínskom dialekte údermi a kopmi, ktoré sa len pre skutočné šťastie vyhli rozbitiu zrkadla!) Vyzerá ako dôverný spevák Američan a jeho farebný jazyk očarujú všetkých účastníkov rozhovoru prepojených rádiom. O Pierovi ako veliteľovi môžeme povedať iba veľa dobrého a príbeh jeho profesionálnej histórie nás fascinuje. Dovolím si tvrdiť, že žiaden severský právnik by nemal odhodlanie a odvahu zvoliť si cestu právnej ochrany pre najobdivovanejších proti obťažovaniu často nespravodlivým štátom. Vyštudoval americké právo a stal sa kurzívou Erin Broncovich. Plavil som sa s mnohými kapitánmi a kamarátmi majiteľov, často mi bolo dobre a vážil som si ich, pretože viesť loď a mať zodpovednosť za všetko je naozaj ťažká úloha. Piero je dnes pre mňa číslo jeden! Predovšetkým pre veľkorysosť a zdokonalenie a dodal by som, že obozretnosť je ďalšou z jeho vlastností, ktorú ocenil aj spätne, keď sa pri návrate do Talianska dozvedel, že loď, ktorá sa plavila s nami, skončila na koralovom útese! S komplimentmi

Súd s Landeom a ďalšími pre finančné podvody a nezákonné zneužívanie (EIM Limited)

Kompletný zvukový záznam z rokovania „Trial Lande a ďalších pre podvody a finančné zneužívanie (EIM Limited)“, ktoré sa konalo v utorok 19. júla 2016 v Ríme.

Témy zahrnuté v procese sú: Eim, financie, Landes, podvod.

Zvukový záznam pojednávania trvá 3 hodiny a 27 minút.

Celý zvukový súbor je možné stiahnuť za prvé 3 týždne od zverejnenia tohto procesu kliknutím na príslušnú ikonu sťahovania.